- Brány jezdící po kolejnici

Popis konstrukce kolejnicových posuvných bran


Brány vyrábíme z uzavřených tenkostěnných profilů o průřezu 40/40mm až 100/70 mm. Ve spodní části brány jsou zabudovaná krytá pojezdová kolečka na kuličkových ložiskách, po kterých brána na kolejnici ve vozovce jezdí. V horní části brány je aplikováno horní uzavřené vedení
, které svým otěrem nepoškozuje povrchovou úpravu brány.

Novinka-dodáváme a montujeme celohliníkové brány.Možnost z širokého odstínu barev(např.i zlatý dub).

V případě použití automatického pohonu nelze bránu v žádné poloze ručně otevřít, aretace je provedena automatickým pohonem. V při výpadku el. proudu lze bránu přepnout klíčem do stavu nouzového manuálního ovládání . Bránu poté můžete lehce otevírat a zavírat ručně.

Konečný vzhled a výplně brány si každý zákazník volí individuálně ve formě dřeva, plastu a dalších kovových i kovaných okrasných prvků. Dle zadaných požadavků vyrobíme kompletní bránu včetně výplně a povrchové úpravy.

Výhody a nevýhody posuvných kolejnicových bran

  • parkovat můžete hned za bránou 
  • boční prostor pro odsunutí brány stačí o délce samotného průjezdu
  • cenově přijatelnější s porovnáním se samonosnou bránou o cca 10%
  • musí se stavebně zasahovat do vozovky
  • složitější a dražší stavební příprava
  • zejména v zimním období zařízení vyžaduje pravidelnou údržbu
  • hrana koleje v průjezdu je vždy viditelná, často koroduje

Pokud Vás zajímá více o branách, kovaných plotech a automatických pohonech, použijte odkaz zde...